mag subliminale reclame op youtube??

Hoi allemaal

Ik heb een eigen youtube kanaal. Mag je hier gebruik maken van subliminale reclame door bijvoorbeeld heel snel het word aboneer te laten verschijnen?? Dus is dat strafbaar??

Bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je dat je het woord 'Aboneer' laat verschijnen in een geüploade video?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel dat je heel snel 0,13 sec dat woord laat verschijnen (zoals het concept bij subliminale reclame)
Ritsuka
9 jaar geleden
dat heeft niet veel zin om dat woord te laten zien, gezien het geen bestaand woord is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat woord bestaat wel als je het intypt op google dan zie je wat het betekend...
Ritsuka
9 jaar geleden
Nee, het is een incorrecte spelling: http://nl.m.wiktionary.org/wiki/abonneer
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je dat je reclame wilt maken zodat mensen zich gaan abonneren op jouw kanaal? Je mag namelijk wel een subscribe now link in je video maken die je naar je kanaal teruglinkt zodat mensen op de abonneer knop kunnen drukken..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
'gezien' is ook geen bestaand woord, althans niet in de betekenis die @Ritsuka bedoelt. Dat moet zijn 'aangezien'!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Overigens is een schending van gebruiksvoorwaarden, als hier al sprake van is, niet strafbaar. Strafbaarstelling hoort bij strafrecht, terwijl het in deze vraag te doen is om een contract tussen partijen. Het gaat hier om een civielrechtelijke kwestie.

Antwoorden (1)

Als je het in je filmpje verwerkt mag het denk ik wel, ik zou het echter niet doen. Het is namelijk ontzettend vervelend en gaat juist irritatie opwekken i.p.v. meer abonnees.