als ik op facebook iets van mezelf verwijder kan iemand anders het dan nog zien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5K
Ivana
9 jaar geleden
Als vrienden van jouw Facebookmeldingen een mail krijgen, staat het natuurlijk nog steeds in hun mail, ook als jij het van Facebook hebt verwijderd.

Het beste antwoord

Als je een afbeelding of wat dan ook verwijderd kan niemand het meer zien. Je kunt ook instellen dat het alleen zichtbaar is voor jou, je vrienden, vrienden van vrienden of gewoon openbaar.

Wanneer je je account verwijderd zal niemand je meer vinden. Maar besef wel, dat alles wat je op facebook zet wordt opgeslagen. In feite kan je dus niets verwijderen want er ligt altijd wel wat opgeslagen op een van de databases in de wereld. Daar worden we altijd zo goed gewaarschuwd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als er iets gedeeld is....blijft dat op facebook.ook als jij zelf alles verwijderd.
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
ook als de originele post weg is?
niko
9 jaar geleden
Als een foto gedeeld is door een ander is het een kopie die blijft dan staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, ik heb in het verleden meermaals dingen gedeeld voor mensen - vooral noodoproepjes- die ze later weer verwijderen, en dan is het bij mij OOK helemaal weg.
Een Facebook bericht zelf wordt in één keer verwijderd. Mensen waarmee jij bevriend bent kunnen het bericht wel zien, behalve als ze hun tijdlijn refreshen (dan verdwijnt jou bericht). Met foto's werkt het anders. De foto's die jij post wordt vaak opgeslagen in een album, daar zouden ze dus nog wel kunnen staan. Andere mensen kunnen de foto nog wel in je album zien. Als je zowel de foto verwijderd + de foto in het album dan is het ontvindtbaar voor andere mensen.