hoe kan ik gratis gesponserd worden met games?

ik heb een eigen yotube kanaal en ik wil graag gratis gesponserd worden en dat ik ook games ontvang om te spelen voor me kanaal

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Droom lekker verder, er zijn zoveel van die game channels, grote kans dat jij niet speciaal genoeg bent
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad ja

Het beste antwoord

Het idee van sponsoring is dat het gratis is :).

Het beste is dat je in eerste instantie zorgt dat je kanaal veel volgers heeft, als dit het geval is kan je bijvoorbeeld bij gameshops gaan bedelen voor games om te reviewen. Daarnaast lijkt het me logisch om bij uitgevers aan te kloppen. Mijn visie is dat als je zelf groot bent, de uitgevers en shops vanzelf bij je aankloppen, dus eerst zelf investeren en dan komt het vanzelf goed.

Tot slot naar een gamebeurs gaan, daar met ontwikkelaars gaan praten en vragen om pre release versies. Vertel wat je doet en je doel.

Nogmaals, het belangrijkste in dit is: Zorg dat je belangrijk bent (lees: veel volgers) voordat een uitgever, ontwikkelaar, shop je serieus gaat nemen en overweegt je te sponsoren. Als zo een partij zomaar aan iedereen gratis dingen zou geven hebben ze ook geen bestaansrecht meer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ten eerste als je gesponsord wil worden moet je eerst een aantal subscribers hebben.
ten tweede probeer in contact tekomen met game developers zo als ubisoft.
ten derde probeer bij een youtube partner te komen daar kan je ook al wat mee verdienen (verschillen per kanaal is af hankelijk van subs, views en likes) en van dat geld games kopen is soort van gratis.