Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zie ik spam in een link naar een artikel in het AD op Facebook?

Als mensen op Facebook een link naar een artikel van het AD plaatsen, zie ik niet de afbeelding van het onderwerp, maar reclame (van iPhones). Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
640

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je kan de pagina opnieuw laden als dat niet lukt kijk of het op een andere computer ook zo is als het probleem alleen op jou computer voordoet kan je op andere nieuws site's kijken zoals nu.nl maar als je bij het AD wil lezen moet je contact met hun opnemen en het probleem vertellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is alleen via mijn iPhone, opnieuw laden werkt niet, voor de zekerheid mijn wachtwoord op FB veranderd, zonder resultaat. Bestaat er geen virusscanner/spamfilter o.i.d. voor mijn iPhone4...? Ik ben een leek, maar heb tot op heden geen virusscanner ofzo kunnen vinden. Contact met het AD zou kunnen, maar heb het idee dat er troep op mijn iPhone zit...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is gewoon te zien in links naar artikelen die vrienden op FB plaatsen, dus zonder dat ik het aanklik of zonder dat ik zelf lees op de website van het AD...
Bedankt voor je reactie!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding