Hoe kun je ervoor zorgen dat je in een Facebookgroep berichten van één bepaalde persoon niet meer ziet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Al geprobeerd deze persoon te blokkeren?

Antwoorden (3)

je gaat naar instellingen en klikt op blokkeren dan tik je de naam in van de persoon
let op hij of zij zal dan ook verwijdert worden als vriend en je zal hem of haar niet meer kunnen opzoeken
als je de persoon wilt deblokkeren dan ga je naar instellingen en verwijder je haar/zijn naam dan zal je hem/haar weer als vriend kunnen vragen en weer kunnen opzoeken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan op de persoon gaan staan na even wachten krijg je een aantal opties waaronder 'volgen' hier staat ws een vinkje bij, dit vinkje weg halen je je krijgt geen berichten meer van die persoon op je tijdlijn.

Toegevoegd na 39 seconden:
Volgen moet volgend zijn

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik zie nu dat je in een groep van iemand geen berichten meer wilt zien, dat wordt lastig denk ik .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dan moet je die persoon ontvrienden op facebook