Mijn Youtube acount gehack, Ieamand maakt videos op mijn account, Wat moet ik doen?

Graag hulp

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je denkt dat er is ingebroken op je account, kun je bepaalde stappen ondernemen om de toegang tot je account te beveiligen. Als je nog steeds toegang hebt tot je account, meld je je onmiddellijk aan en wijzig je het wachtwoord voor de account.
Controleer of je nog steeds toegang hebt tot het e-mailadres dat aan de account is gekoppeld en wijzig ook het wachtwoord voor deze e-mailaccount. Gebruik niet hetzelfde wachtwoord voor beide services.

Als je je wachtwoord bent vergeten of denkt dat iemand zonder je medeweten je wachtwoord heeft gewijzigd, maar je e-mailadres niet is gewijzigd, kun je misschien het beheer over je account terugkrijgen door de functie voor het achterhalen van het wachtwoord te gebruiken.

Voor meer informatie zie de link hieronder
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan zit er niks anders op dan contact op te nemen met Youtube/google om je account terug te krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk, of ik ben zeker, dat je niet je account terug zal krijgen door middel van je ip. Gewoon zoals marvinh zegt, de functie voor het achterhalen van het wachtwoord gebruiken.