Oh, my God!

Toegevoegd na 5 minuten:
Meestal wordt deze afkorting gebruikt door tienermeisjes om in (online) gesprekken verbazing of walging uit te drukken.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt. Waarom ben ik daar nou zelf niet op gekomen?
Antoni
9 jaar geleden
Ik twijfel of het handig is om nog een link naar deze website http://www.urbandictionary.com/define.php?term=omg bij mijn antwoord te zetten... De omschrijvingen daar zijn eerder lachwekkend dan serieus te noemen. Op die website kan namelijk iedereen een omschrijving toevoegen en in dit geval heeft dat tot heel grappige omschrijvingen geleid.