Whatsapp gesprek mailen lukt niet. Andere opties?

Ik wil graag mijn Whatsapp gesprek opslaan en het naar mezelf toesturen. Ik weet dat dit via de mail kan, alleen lukt dat op de een of andere manier niet. Zijn er andere opties om het gesprek te kunnen bewaren? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wellicht zijn bijgesloten foto's eb filmpjes in totaal meer dan 10 mb. Dat accepteren veel mail accounts niet. Verstuur de chat eens zonder media bijvoegen. De foto's kun je met kabeltje aan je telefoon kopiëren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor het meedenken, maar dit was al zonder media. Alle mails blijven vanuit de telefoon in een niet-verzondenmap staan, dit is helaas altijd al zo geweest!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien via een andere mail versturen?

Antwoorden (1)

Screen shots maken en als foto opslaan.