Hoe kan mijn google account herstellen?

Ik had in 2011 een account op google. Maar die heb ik toen verwijderd.. Nou is kan ik hem niet meer herstellen maar een blog van dat emailadress op blogger staat wel nog online. Met allemaal foto's enzovoort. Ik wil daarop om alles te veranderen maarja ik kan dus niet inloggen. Weet iemand wat ik nou moet doen?

Toegevoegd na 2 minuten:
Is het mogelijk om in contact te komen met google? Ik kan dus dat account niet meer herstellen omdat er 90 dagen voorbij zijn. Volgensmij was dat de periode dat je het kon herstellen. Maarja..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Een Google-account kun je niet verwijderen. Je kunt je wachtwoord misschien terughalen door een aantal beveiligingsvragen te beantwoorden. Dit proces start je vanaf de link in de bron. Het gaat dan overigens niet om vragen als "wat is de achternaam van je moeder" maar om intelligentere vragen, in de geest van wanneer ongeveer je voor het laatst hebt ingelogd en wat je backup-mailadres is. Op basis daarvan kan Google vrij goed bepalen of je de echte eigenaar van het account bent en of je dus er toe bevoegd bent om het wachtwoord te resetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderen is wel mogelijk: https://support.google.com/accounts/answer/32046?hl=nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ah? Dat wist ik niet, dank voor de link. Enfin, ik kwam na een nieuwe zoektocht uit op: https://support.google.com/accounts/answer/32046?hl=en Daar werd weer doorverwezen naar de link die ik in mijn antwoord gaf. Maar ook dat er inderdaad maar een korte tijd is om het account terug te halen.