Kan ik berichten die ik aan vrienden schrijf op FB beschermen voor mijn andere vrienden?

Als ik reageer op berichten bij een vriend op Facebook kunnen andere vrienden die lezen, kan ik dat vergrendelen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kan ze prive berichten sturen of chatten. (messages / berichten in de linkerbalk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Geef aan dat niemand behalve jijzelf ze kan lezen en geef je vriend je wachtwoord. Makkelijker is het bericht gewoon aan die vriend te mailen of het op een USB-stick te zetten en de USB-stick bij hem door de bus (laten) gooien :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Berichten zijn privé berichten. Als je de chat opent dan zie je je vorige berichten staan.

Als je op iemands statusupdate reageert of je zet zelf iets op je eigen of op andermans muur (wall) dan is dat voor iedereen zichtbaar die jouw berichten kan lezen.