Ik kan niet inloggen op facebook hoe los ik dit op?

Als ik inlog op facebook, gebeurd er niks blijf die gewoon op de startpagina, er staat niks van geblokkeerd of verkeerd wachtwoord hij herlaad gewoon de welcome pagina.
Op mijn iphone kan ik er wel gewoon in via de app, maar niet op me computer via de site.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het komt vaak omdat je email nog geactiveerd is. Is dit niet het geval is het meestal een storing. Is dit ook niet het geval dan heb je waarschijnlijk een type foutgemaakt met het aan melden of een hacker heeft je facebook gehackt