Hoe kan ik een audiobestand van Tumblr op mijn computer zetten zonder onbetrouwbare programma's te downloaden?

Ik heb een Windows10 computer en gebruik Microsoft Edge als internetbrowser

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Het beste antwoord

Klik met je rechtermuis op de audioplayer in Tumblr en selecteer "Inspect element" (dit werkt wellicht in Edge iets anders dan in Chrome en Firefox) En zoek dan naar headers zoals:

Selecteer de volledige URL in het scr gedeelte en plak deze in een nieuwe tab, en nu kun je met rechtermuis klikken op de player "opslaan als" kiezen.