Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn gmail account is gehackt hoe kan ik het verwijderen met behoud van mijn berichten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.1K
Cryofiel
9 jaar geleden
Als het account gehackt is, heeft de hacker dat natuurlijk al lang gedaan. Als vraagsteller bedoelt dat iemand het wachtwoord heeft geraden of gestolen, is het account niet gehackt. Dan is het voldoende het wachtwoord te veranderen. Natuurlijk wel op zo'n manier dat de "hacker" (die dan dus geen hacker is, hooguit een vervelend persoontje) het nieuwe wachtwoord niet kan raden of stelen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt je Google-account niet verwijderen. Het beste wat je kunt doen, is zo snel mogelijk je wachtwoord veranderen. Als degene die je account heeft overgenomen, jouw account een ander wachtwoord heeft gegeven dan hoeft er nog niets aan de hand te zijn.

In tegenstelling tot veel andere diensten, biedt Google de mogelijkheid om op een intelligentere manier je wachtwoord te resetten. Daarvoor moet je een procedure doorlopen die je start vanaf de site die je in de bron vindt. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding