Overschakelen naar nieuwe Facebook lukt niet. Wat nu?

Sinds september zou iedereen met de nieuwe layout van Facebook moeten werken. Ik heb echter nog steeds de oude layout en kan deze niet omschakelen naar de nieuwe. Mijn vrouw werkt op dezelfde laptop en zij heeft wel de nieuwe layout, dus het is een account probleem. Ik heb overval gezocht naar een fix, maar kan niks vinden. Herkent iemand dit probleem?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Deze vraag hebben wij ook. Op 1 computer wel op de andere niet. We zouden ook graag een antwoord lezen