hoe meldt ik me telefoon nummer weer aan op whatsapp? zie uitleg

Een vriend van me heeft een BlackBerry bold. Sinds een paar dagen krijgt hij steeds een tekst in beeld van. Je telefoon nummer mag geen gebuik meer maken van whatsap. Staat der dan. Maar de vraag is dus of whatsapp is geblokkeerd of niet. Hij had whatsapp all gemail voor tekst en uitleg maar Geen gehoor Ze mailen niet treug

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kan zijn dat hij al een paar maanden geen beltegoed heeft gekocht en dat zijn provider zijn nummer heeft geblokkeerd als dat zo is moet hij een nieuwe simkaart kopen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij heeft een abonnement en hij heeft 500 Mb internet en hij zit heel veel op wifi

Antwoorden (2)

Ik vermoed dat dit is omdat deze persoon geen (bekend) Facebook-account heeft. Klinkt stom, maar Facebook heeft Whatsapp overgekocht. Whatsapp is nu geloof is Facebook Messenger geworden, en zal uiteraard alleen met een Facebook-account te gebruiken zijn...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo Annemijn,

Whatsapp is waarschijnlijk inderdaad geblokkeerd.

Als hij één van onderstaande regels heeft geschonden zal whatsapp het nummer zonder waarschuwing blokkeren.

- Het verzenden van advertenties of enige andere vorm van commerciële verzoeken.
- Het versturen van spam of ongewenste berichten.
- Het tonen van inhoud (in de statusbalk, profielfoto's of berichten) die in strijd is met onze Gebruiksvoorwaarden, zoals onwettig, obsceen, bedreigend, intimiderend, hatelijk, racistisch of etnisch beledigend of ander ongepast materiaal.
- Vervelend zijn voor andere gebruikers.
- Het herhaaldelijk overschrijden van regels.
- Met behulp van een geautomatiseerd systeem of een onbevoegde / onofficiële applicatie berichten versturen via WhatsApp.

Lees anders even het volledige artikel:
http://www.whatsapp.com/faq/general/23154266