Hoe krijg ik mijn gehackte twitter account terug?

Hallo mensen,
Ik zit in een lastig parket... ik had samen met een vriend van mij een account aangemaakt dat weetjes tweet over de efteling, een jaloerze jongen is achter het wachtwoord gekomen en is het account opgegaan en het wachtwoord + emailadres veranderd, dus ik kan er niet meer in en kan ook geen nieuw wachtwoord aanvragen.
Ik heb al hulp proberen te krijgen van twitter, maar daar werd ik niet veel wijzer van.
Met vriendelijke groet,
Erwin

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bamibal
9 jaar geleden
Ga met die jongen praten.Overtuig hem ervan dat hij een strafbaar feit gepleegd heeft.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hij is niet voor rede vatbaar helaas
bamibal
9 jaar geleden
Dan aangifte doen.

Antwoorden (1)

Oeh, wat vervelend! Ik heb het even voor je opgezocht.

De volgende site heeft een stappenplan om ervoor te zorgen dat je privacy bewaard wordt, en hoe je je twitter account moet beveiligen: http://computertotaal.nl/internet-thuis/je-twitter-account-gehackt-dit-moet-je-doen-61854

Twitter heeft zelf ook een artikel over gehackte accounts, even doorlezen dus: https://support.twitter.com/articles/185703-my-account-is-compromised-hacked-and-i-can-t-log-in

Ik hoop dat je je account terug krijgt!