Goedemorgen. Kan iemand mij vertellen waarom ik op Facebook mobile online aangegeven blijf terwijl mijn telefoon uit staat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Omdat je toch nog wel aangemeld bent op Facebook.
Advies; meld af op Facebook en kijk dan nog eens.

Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Omdat je nog wel meldingen kan binnen krijgen als je geluid aan staat, of op trillen staat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wanneer je bent aangemeld op Facebook en vervolgens je telefoon uitzet, heeft Facebook een tijdje nodig om in de gaten te krijgen dat je geen verbinding meer hebt met Facebook. Vaak duurt dat 5 tot 10 minuten, maar daarna zou je gewoon offline moeten worden weergeven.