Waar maken hostings hun website?

Hallo ik wil graag weten hoe hosties zoals freaze en hostinger hun website maken zoals dit

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vaak hosten ze dat bij dedicated servers of bij eigen gekochte servers. Een website hoeft natuurlijk niet altijd bij een hostingbedrijf gehost te worden natuurlijk!

Antwoorden (3)

Hostinger.nl zelf heeft ondertussen een nieuwe website (zie bron 1). Gelijkaardige websites kan je maken met een cms-systeem zoals Drupal, maar je kan ze ook helemaal zelf maken met html, php, javascript, ...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die websites worden vooral gemaakt met PHP/HTML/CSS en nog meer.

Naar ervaring weet ik dat Freaze WHMCS of BoxBilling gebruikt. Dat is een pre-made CMS die alles uit handen neemt (Niet als reclame bedoeld)

De meeste bedrijven gebruiken dus een eigen systeem.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Freaze gebruikt inderdaad WHMCS maar websites zijn in HTML/CSS of PHP geschreven (Je hebt nog meer web programmeertalen)