Hoe kan ik retweets verwijderen van mijn twitter web site?

Ik heb regelmatig iets op Twitter geplaatst en inmiddels ook weer verwijderd.
De retweets van destijds krijg ik er niet uit/verwijderd (ik bedoel dan op de website bovenaan 2e blokje "meldingen")
Weet iemand en kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan opschonen zonder mijn account te verliezen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je drukt dan op het knopje retweet, alsof je het nog eens wilt retweeten (dan kan niet eens), en dan verschijnt de mogelijkheid: retweet ongedaan maken. Die kies je, en dan is je retweet weg.