Wat betekent de melding over hoog opgeleide apen op You tube?

Sinds vanavond krijg ik, als ik een you tube filmpje wil bekijken, de volgende melding: A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation

Betekent dit dat ik een virus op mijn pc heb of dat You Tube zelf een virus heeft?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een melding van youtube, volgend op serverstatus 500 melding: internal server error. Als je een reload (refresh) van de webpagina doet is het meestal weg.
Ritsuka
10 jaar geleden
Dat is gewoon een storing
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Youtube is een beetje instabiel vandaag, heb het ook al een aantal keren gehad, hoewel error 500 een serieus probleem is voor youtube is er bij jou niks aan de hand.

Het beste antwoord

Het is een komisch alternatief voor een 500-foutmelding. Die geeft aan dat het een serverfout betreft. Het ligt dus niet aan jouw computer, maar er is een storing bij een van de servers van Youtube.

Je kunt proberen of een paar keer achter elkaar de pagina verversen (met F5) helpt. Zo niet, dan zou je jouw internetgeschiedenis van vandaag kunnen wissen (inclusief cookies).
Amadea