Hoe corrigeer ik de lay-out van een internet pagina in Google Chrome op mijn PC ?

Sinds een paar dagen is de lay-out van mijn Facebook pagina veranderd en dat is erg lastig.
Tot voor kort stond de kolom met Favorieten, Pagina's, Vrienden, Groepen aan de linkerkant, naast mijn Tijdlijn.
Nu staat die kolom boven mijn Tijdlijn en moet ik een heel eind naar beneden scrollen voor ik mijn Tijdlijn weer zie.
Daardoor verdwijnt ook het blauwe Facebook balkje dat aan de linkerkant aangeeft of er berichten zijn en aan de rechterkant staat Startpagina en de knopjes voor instellingen en afmelden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer google chrome opnieuw te installeren via internet explorer, kijk dan of het probleem nog bestaat.