Wat voor gebaar maken ze in het filmpje van Baby Metal - Doki Doki?

Volgens mij is het in het refrein. Ze maken dan steeds een soort gebaar (het lijkt op een soort vossengebaar ofzo).
Het is niet het 'I love you' teken of dat geiten (aka rock) teken.

Op 1:25 (seconde) zie je het het beste (zie filmpje).

En aan het begin komen ze uit een rode cirkel. Van wat is dit?

Zie filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=cirhQ8iLdbw

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet niet denken dat ze met de gebaren een speciale bedoeling hebben. Dat heeft de choreograaf gewoon zo bedacht. Het zijn drie meisjes die bij elkaar gezocht zijn omdat ze kunnen zingen en dansen. Voorheen hadden ze nog nooit van metal-muziek gehoord.
Wel is te vinden waarover ze zingen:

Doki Doki = ochtendhektiek. Ook is het de klanknabootsing van een bonzend hart.

Ring. Ring. Ring. Goedemorgen. Wakker worden! Ah!
Mijn pony steil maken. Welke lippenstift zal ik opdoen? Hoe laat is het nu?
Verzamelen en naar school. Hoe laat is het nu?

Ring. Ring. Ring. Goedemorgen. Wakker worden! Wacht even!
Ring. Ring. Ring. Niet overhaast zijn, maar wel opschieten!
Een hectische, drukke ochtend.

Nog even tijd om make-up op te doen. Wacht even!
Dan maar geen make-up. Mijn bril gebruiken als haarklem. Is een grappig gezicht.
Wacht nog drie seconden, dan ben ik gereed! Hoe laat is het nu?

Ring. Ring. Ring. Goedemorgen. Wakker worden. 't Is ochtend!
Amadea