Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat kun je berijken met veel like's op facebook?

Ik zou graag willen weten wat je kan berijken als je bijvoorbeeld een facebook pagina bezit, die veel like's heeft. Zou je hiermee geld kunnen verdienen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
929
Amadea
10 jaar geleden
Nee, niets heb je daaraan. Geen cent krijg je ervoor. Net als trouwens de deelname aan Goeie Vraag. Het streelt je ego, meer niet.
Amadea
10 jaar geleden
Niets aan hebben in de betekenis van rijk worden door meer geld te bezitten, bedoel ik. Je verrijkt er niet letterlijk maar wel figuurlijk door.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

ik denk enkel een groter ego
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als iemand iets liked, dan zien zijn vrienden dat. Dan krijg je de kans dat die vrienden jouw pagina dan liken. Je kunt het vergelijken met retweets op Twitter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en kwa marketing naar andere bedrijven toe ?
Ja je zou hier geld mee kunnen verdienen. Als voorbeeld heeft pietitie door de pieten discussie over de 2 miljoen likes. Indien ze bijvoorbeeld in opdracht van Verkade berichten over chocolade letters gaan sturen. Heeft dit voor Verkade een interressant reclame bereik...op het moment dat dat gebeurd haak ik af.....maar veel mensen zijn te lui om te disliken.
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding