wat kun je berijken met veel like's op facebook?

Ik zou graag willen weten wat je kan berijken als je bijvoorbeeld een facebook pagina bezit, die veel like's heeft. Zou je hiermee geld kunnen verdienen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Nee, niets heb je daaraan. Geen cent krijg je ervoor. Net als trouwens de deelname aan Goeie Vraag. Het streelt je ego, meer niet.
Amadea
10 jaar geleden
Niets aan hebben in de betekenis van rijk worden door meer geld te bezitten, bedoel ik. Je verrijkt er niet letterlijk maar wel figuurlijk door.

Antwoorden (3)

ik denk enkel een groter ego
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als iemand iets liked, dan zien zijn vrienden dat. Dan krijg je de kans dat die vrienden jouw pagina dan liken. Je kunt het vergelijken met retweets op Twitter.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en kwa marketing naar andere bedrijven toe ?
Ja je zou hier geld mee kunnen verdienen. Als voorbeeld heeft pietitie door de pieten discussie over de 2 miljoen likes. Indien ze bijvoorbeeld in opdracht van Verkade berichten over chocolade letters gaan sturen. Heeft dit voor Verkade een interressant reclame bereik...op het moment dat dat gebeurd haak ik af.....maar veel mensen zijn te lui om te disliken.