reacties op facebook status uitschakelen hoe doe je dat?

ik wil weten als ik bijvoorbeeld een foto plaats op facebook, dat mensen geen reacties kunnen plaatsen op mijn status.
ik heb dat ook al eerder gezien.

alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
20.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit kan uiteraard niet, Facebook is een social medium en juist bedoeld om op elkaar te reageren.

Antwoorden (2)

Dat kan niet. Je kan wel de foto alleen delen met vrienden, dan kunnen onbekenden de foto niet zien en ook niet reageren.
Het is ook mogelijk om een foto niet met een specifiek persoon te delen. Dat kun je doen door naar de foto te gaan, dan op het symbool rechts van de datum onder de naam te klikken. Dan kies je aangepast en dan kun je kiezen: "Dit niet delen met:"
Daar kun je dan namen invullen.
Maar alleen reacties uitschakelen is helaas niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
volgensmij zo: Instellingen - Tijdlijn en taggen - wie kan berichten plaatsen op mijn tijdlijn? en dan ''alleen ik'' Ik weet niet zeker of dit ook over reacties gaat, maar je zou het kunnen proberen ;)