Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik het standaard beginscherm terug bij microsoft outlook, heb nu 1 groot scherm met alle brichten?

Voorheen had ik bij het openen van mijn e-mail een indeling waarbij de binnenkomende mails bijelkaar stonden en rechts had ik een scherm waar het bericht werd vertoond, weet niet wat ik fout heb gedaan, maar ineens was dit scherm verdwenen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
74.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De optie die je zoekt is te vinden in het menu 'Beeld', 'Leesvenster', 'Rechts'

Hiermee zet je het voorbeeldvenster rechts naast de lijst met e-mails. Deze instelling wordt door outlook onthouden bij het afsluiten, zodat het venster ook de volgende keer dat je Outlook start er weer is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor je antwoord. Het is weer hersteld, klasse

Andere antwoorden (1)

Je kunt dat doen via de menubalk bovenin ("extra"->"opties") en dan in de popup kiezen voor "overige", dan knop "Geavanceerde opties" en bovenaan bij "opstarten in deze map" kiezen voor wat je wilt ("bladeren").
Als je kiest voor je account (voorbeeld@voorbeeld.com) in plaats van bijvoorbeeld je Postvak In waar hij nu op zal staan, dan start je voortaan weer met "outlook vandaag" op.

Je kunt ook in he venster met email mappen (als dat venster getoond wordt) klikken op je account, dan switch je meteen naar "outlook vandaag". Je ziet dan rechts bovenin een knop "Outlook vandaag aanpassen" .
Klik hier op en vink in het nieuwe scherm bovenin "Ga na het starten meteen naar Outlook vandaag" aan.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding