Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik controleren, dat ik facebook heb verlaten ?

twijfel aan Facebook deed me besluiten er helemaal
mee te stoppen. maar ik krijg op e-mail nog allerlei facebook meldingen. kan ik die nu wel of niet bekijken of haal ik daarmee mijn facebookaccount weer tevoorschijn. ik heb facebook ca 3 weken geleden opgezegd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
775

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Door het openen van een mail gebeurt er niks. Facebook zal nog gewoon bepaalde nieuwmails oid sturen, door de mail te openen kan je onderaan aanklikken dat je geen mails meer wil ontvangen van Facebook.com.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je zeker wil zijn van het beeindigen van je account zal je deze stappen moeten doorlopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het werkte !!!

Andere antwoorden (1)

Zover ik weet kan je facebook niet verwijderen/opzeggen maar wel uitschakelen. En zelfs als je facebook uitschakelt kunnen vrienden jouw profiel nogsteeds zien en dingen plaatsen alleen je krijgt dus geen mailtjes/meldingen meer. Je moet gewoon alle informatie verbergen/verwijderen en dan je account uitschakelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding