Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kun je schakelen tussen twee Gmail-accounts?

ik heb een tweede gmailaccount aangemaakt. als ik gmail opstart opent automatisch oude account. ik weet niet hoe ik naar nieuwe account gaan gaan of doorschakelen
als ik naar gmail ga en wil inloggen gaat ie altijd meteen door naar het oude account, dat is het probleem dus

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
6.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dan moet je uitloggen op account 1, en daarna inloggen op Google account 2.
Je kunt er ook voor kiezen om 2 internetbrowsers te gebruiken, zo kun je op beide accounts ingelogd blijven (gmail 1 op browser 1, gmail 2 op browser 2).
(Lees meer...)
Ritsuka
6 jaar geleden
SimonV
6 jaar geleden
Of je kunt steeds uitloggen , waarna je de keuze krijgt bij welk account je wilt inloggen.
Je kunt je gmail benaderen middels een mail programma (bijvoorbeeld outlook). Daarbij kun je meerdere mail accounts instellen en per account je mail lezen en versturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Helemaal rechtsboven waar je avatar staat kun je op klikken en dan verschijnt daaronder de accounts waar je tussen kunt schakelen, je kunt zelfs ruilen van primair account zodat altijd gmail start met het gewenste account. (dit antwoord is gebaseerd op gmail via webpagina)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bovendien kun je je 2de account in een nieuw tabblad laden en daarna dus heel gemakkelijk
van het ene naar het andere account overschakelen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding