hoe kun je schakelen tussen twee Gmail-accounts?

ik heb een tweede gmailaccount aangemaakt. als ik gmail opstart opent automatisch oude account. ik weet niet hoe ik naar nieuwe account gaan gaan of doorschakelen
als ik naar gmail ga en wil inloggen gaat ie altijd meteen door naar het oude account, dat is het probleem dus

Toegevoegd op 11 maart 2018 09:19: omschrijving

Weet jij het antwoord?

/2500

Dan moet je uitloggen op account 1, en daarna inloggen op Google account 2. Je kunt er ook voor kiezen om 2 internetbrowsers te gebruiken, zo kun je op beide accounts ingelogd blijven (gmail 1 op browser 1, gmail 2 op browser 2).

Je kunt je gmail benaderen middels een mail programma (bijvoorbeeld outlook). Daarbij kun je meerdere mail accounts instellen en per account je mail lezen en versturen.

Helemaal rechtsboven waar je avatar staat kun je op klikken en dan verschijnt daaronder de accounts waar je tussen kunt schakelen, je kunt zelfs ruilen van primair account zodat altijd gmail start met het gewenste account. (dit antwoord is gebaseerd op gmail via webpagina)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100