google agenda geeft deze melding (foto) Kan iemand vertellen wat dat betekend en hoe ik het oplos?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Google agende wordt niet ondersteund op de browser die je nu gebruikt. Je kan proberen je browser up te daten. Als dit ook niet werkt kun je een andere webbrowser downloaden. Firefox en chrome zijn de bekenste.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vermoed dat Javascript uit staat in je browser. Die kans is groter dan dat je een excotische browser gebruikt.