Ik zit op mijn wifi en stuur whatsapp naar iemand in het buitenland, betaal ik dan?

Niet internetkosten, maar smskosten of whatever?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Neej het is 100% gratis wqant het gaat over internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niet hoeft te betaken voor de wifi dan is het gratis. Als je moet betalen voor wifi dan heb je mieten inloggen en betalen. Dat weet je dus vantevoren.

Als je appt via 3g dan kost het wel geld. Die moet je dus uitzetten bij Instellingen en dan dataroaming uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsappen via 3G is natuurlijk wel gratis als de vraagsteller zelf in Nederland. Dat maak ik er namelijk uit op.