Hoe verwijder je een heel album in facebook bijv. foto´s van Sara?

Gewoon het hele album met 'foto's van Sara"

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je op je profiel klikt op 'foto's' > dan klik je daarna daar op 'albums' > dan klik je het album aan wat je wilt verwijderen 'foto's van sara' > dan staat er rechts boven in dat vakje een tandwieltje, en als je daar op klikt heb je de optie 'album verwijderen'

succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er staat geen tantwieletje, het album heet 'jouw foto's'