Ik zie niet alle statussen van me vrienden op fb. Dit is gekomen sinds ik hem ge-update heb op mijn htc desire z. wat kan ik hier aan doen?

Sinds de update van facebook op mijn htc desire z zie ik sommige statussen van mijn vrienden niet meer maar als ik naar de orginele internet site van fb gaat dan zie ik het wel hoe kan ik dit op mijn mobile oplossen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit heb ik ook op mijn Iphone sinds de update. Ik denk dat hij niet de meest recente maar meest 'interessante' statussen selecteerd.. Er staat ook bij 'sorteren' dat je kunt kiezen tussen 'meest recent' of 'topverslagen', echter maakt dit geen verschil bij mij.. Ik zou dus ook graag willen weten waarom..

Antwoorden (1)

Als je naar instellinge > apps > facebook gaat en dan 'gegevens wissen' klikt reset je in principe de Facebook app (je moet dan dus ook opnieuw inloggen etc.). Dit kan helpen, misschien het proberen waard.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Worden dan ook mijn foto's en vrienden verwijderd of jij weet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, alleen de gegevens die op je telefoon staan. Je facebook account blijft gewoon bestaan en die wordt opnieuw ingeladen op je telefoon als je je weer aanmeldt met de app ;)