kan je bij spotify je facebook weer unlinken?

ik heb met spotify premium mijn facebook acc gelinkt zodat ik muziek van vrienden kan zien enz.

Omdat mijn vader en moeder nu ook vaak spotify gaan gebruiken wil ik mijn facebook daar weghalen en een eigen acc maken.
Is het mogelijk om je facebook weg te halen zonder dat dat account verwijderd wordt??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb het geprobeerd ,ik kan het niet

Het beste antwoord

Ja. Je kunt je facebook account uitloggen zonder dat deze verwijderd word. Als je een nieuw account aanmaakt zal je helaas wel Spotify Free krijgen en je Premium account verliezen. Het beste is dus om je huidige account te behouden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je via FB Spotify gebruikt (dus dat je met je FB inlogt) dan kan je alleen een nieuw account aanmaken waardoor je je premium verliest (even wachten tot het afloopt dus)

Als je een los Spotify account hebt waar je je FB aan hebt gelinkt dan kan je dit op dezelfde manier weer loskoppelen (onder instellingen). Evt. kan je ook via FB de app (Spotify) toegang ontzeggen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor de antwoorden, ik heb ze beide geprobeerd maar uiteindelijk heb ik het maar opgegeven omdat ik niet dat premium acc kwijt kan.