Facebook like button verwijderen?

Ik heb een niet zo leuk bericht op facebook gezet (een stukje tekst ivm een overlijden) en wil liever niet dat mensen dat gaan 'liken'; dat vind ik niet gepast.
Kan ik die like-button voor dat stukje tekst verwijderen of in ieder geval alle mensen die het 'liken' weer 'ón-liken', als je snapt wat ik bedoel.

Nu staat dat berichtje er en veel mensen liken dat en dat vind ik gewoon niet gepast.... Kan het nergens vinden.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daarmee bedoelen ze dan niet dat ze het leuk vinden, maar dat ze respect hebben voor jouw bericht. Als je niet wil dat ze liken, kun je dat er bij zetten, en de mensen die al geliked hebben, vragen of ze het willen 'unliken'.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies wat ik dacht, stippel: "respect".

Het beste antwoord

Nee dit gaat helaas niet.