Op Facebook staat er bij mijn fotoalbums, bij het album video's , dat ik een video heb, maar ik heb er geen?

Als ik het album open staat er: ' geen fotos om weer te geven'. Hoe komt het dat er staat dat ik een video heb terwijl ik er geen heb?

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.freebits.nl/images/855prinstcreen.png

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je ooit iets gedeeld, of geliked, maar kun je dit niet vinden. Je zou kunnen kijken in je tijdlijn of je iets gedeeld heb

Toegevoegd na 40 seconden:
Bij mij staat dat ook, het zal dan waarschijnlijk niks zijn om je zorgen over te maken