Waarom blijft mijn geschatte inkomsten op youtube op $0,00?

Ik heb nu zo'n 6 weken een YouTube kanaal en in totaal 1.800 views. Bij alle video's is inkomsten genereren ingeschakeld. Nu weet ik dat je bij 10 euro pas gegevens kan invullen en bij 70 euro pas uitbetaald word, maar het gaat mij om de geschatte inkomsten. Bij 1.800 views zou het toch minimaal naar 0,01 moeten gaan? Mijn account is gewoon gekoppeld aan adsense. Wel krijg ik op adsense een melding dat de uitbetaling stop word gezet en dat ik een actie uit moet voeren om dat op te heffen, maar volgens mij ligt dat gewoon aan de betalingsdrempel toch? Het gaat mij dus puur om die geschatte inkomsten op zowel YouTube als adsense die op 0 euro blijven staan. Ik vind dit raar, want volgens mij doe ik verder alles goed.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je aan staan dat kijkers reclame krijgen?

Antwoorden (1)

Zoals je zelf al dacht is je AdSense account op inactief gezet, dus zal je de stappen moeten doorlopen om deze weer te activeren.