Kun je Twitter dwingen om jouw gegevens van de servers te verwijderen?

Ik heb in het ver verleden een Twitteraccount aangemaakt, met mijn eigen voor- en achternaam. Helaas ben ik zowel het e-mailadres én wachtwoord van het account kwijt. Iedere keer dat men mijn naam intikt in Google, komt mijn hele Twitterprofiel weer tevoorschijn. Twitter weigert echter mijn account te verwijderen, "omdat dat nou eenmaal het beleid is". Wachtwoorden opvragen gaat niet zonder toegang tot mijn e-mailaccount.
Kan ik dwingen om mijn gegevens van de servers van Twitter te verwijderen? Het is een heel vervelende situatie, want ik heb geen controle meer over wat ik online wil hebben, nu ik door heb dat ik uiterst voorzichtig moet zijn op het internet met het verstrekken van gegevens en informatie. En dat vind ik zeer triest (nu ik mijn online identiteit aan het zuiveren ben).

Weet jij het antwoord?

/2500

Zie onderstaande link onderaan de pagina staat dat na 30dagen alles verwijderd word. http://dehoewerkthetwebsite.nl/index.php/twitter

Het is vrijwel onmogelijk om uw account te verwijderen, hoe vervelend het ook is. U kan ook zomaar een 'hacker' zijn die voor de grap iemand zijn account wil verwijderen. Ik zou als ik u was contact opnemen met Twitter voor een laatste poging.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100