Hoe kan ik namen uit de aanmeldbalk van facebook verwijderen?

Als je je aanmeldt bij Facebook moet je in het eerste balkje je email, en in het tweede balkje je wachtwoord invullen. Als er andere personen op jouw computer zich hebben aangemeld, worden deze emailnamen 'onthouden'. Nu wil ik die andere namen verwijderen. (uit de AANMELDBALK dus) Hoe doe ik dit?

Toegevoegd na 1 uur:
P.S. Het gaat om Facebook op mijn pc, niet op een telefoon. Ik weet niet of dit hetzelfde werkt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.8K

Het beste antwoord

Kijk bij de browser in de map met wachtwoorden, verwijder de betreffende aanmeldnaam, en de computer zal deze niet meer als suggestie aangeven.

Dit is een browser instelling (auto aanvullen) als je deze uitzet, moet je overal handmatig gaan aanmelden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit was het! Ik dacht dat je het bij FB zelf moest doen en kon het dus niet vinden. Superbedankt.

Andere antwoorden (1)

Sellecteer met pijltje naar beneden de naam die je wilt verwijderen en druk op delete. Dan is hij weg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord maar helaas werkt dit niet...