Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik namen uit de aanmeldbalk van facebook verwijderen?

Als je je aanmeldt bij Facebook moet je in het eerste balkje je email, en in het tweede balkje je wachtwoord invullen. Als er andere personen op jouw computer zich hebben aangemeld, worden deze emailnamen 'onthouden'. Nu wil ik die andere namen verwijderen. (uit de AANMELDBALK dus) Hoe doe ik dit?

Toegevoegd na 1 uur:
P.S. Het gaat om Facebook op mijn pc, niet op een telefoon. Ik weet niet of dit hetzelfde werkt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kijk bij de browser in de map met wachtwoorden, verwijder de betreffende aanmeldnaam, en de computer zal deze niet meer als suggestie aangeven.

Dit is een browser instelling (auto aanvullen) als je deze uitzet, moet je overal handmatig gaan aanmelden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit was het! Ik dacht dat je het bij FB zelf moest doen en kon het dus niet vinden. Superbedankt.

Andere antwoorden (1)

Sellecteer met pijltje naar beneden de naam die je wilt verwijderen en druk op delete. Dan is hij weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord maar helaas werkt dit niet...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding