Geluid van You tube doet het niet meer, wie kan mij op kinderniveau uitleggen hoe ik dit weer aan krijg?

Vraag is al eerder gesteld, maar kan met de antwoorden niet uit de voeten. Ik weet weinig van computers af. Kan iemand mij dit heel eenvoudig uitleggen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

tja kan van alles zijn, de simpelste is deze:
zie onderaan het video scherm van het YT filmpje zie je daar misschien een icoon van en speakertje met een kruisje er door ? verschuif dan het schuifje dat er naast zit naar rechts.

2de kan zijn zie je een zelfde soort icoontje(andere kleur) beneden in je taakbalk recht met een kruisje erdoor ?
even aan klikken dan zie je misschien een mute met vinkje ?
even vinkje weghalen ?

als je losse boxjes hebt misschien volume daar hoger ? staan ze aan ?
dat zijn de meest gewone
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+