Kan je deze site doorsturen rechtstreeks naar mail?

Ik wil deze site doorsturen naar iemand met een mailtje. Kan ik als ik nu op deze site zit meteen naar mail en een mailtje sturen. Als het niet kan zeg het dan :)

Toegevoegd na 21 minuten:
Met 'deze site' bedoel ik GoeieVraag.nl

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
13K

Antwoorden (2)

Als je gewoon op de pc zit:

Internet Explorer:
1. Open de site die je wil doorsturen
2. Klik bovenaan op bestand
3. Klik dan op verzenden > koppeling via e-mail

Mozilla Firefox:
1. Klik op firefox links bovenaan
2. Klik dan op "koppeling e-mailen"

Voor Chrome is er geen rechtstreekse knop maar kan je best een extensie installeren.

Ik hoop dat dit je vraag voldoende beantwoord.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je opent je mail
je opent de site die je door wilt sturen
je klikt bovenin de adresbalk en kopieert de hele link (ctrl+c)
je opent een nieuwe mail en doet daar ctrl+v om de link te plakken
nu kun je dit sturen naar de persoon die je wilt.
Ritsuka
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vooral een grappig bedoeld antwoord. Wanneer je de vraag goed leest, vind ik het antwoord van Yorre duidelijk beter. Want want jij zegt snapt (bijna) iedereen wel.
Ritsuka
10 jaar geleden
Niet iedereen heeft veel kennis van computers hoor.
Er zijn ook genoeg mensen die op de vraag 'welke browser gebruikt u?' als antwoord geven 'Ik gebruik Google' (als in de zoekmachine)