hoe komt het dat ik maar 15 foto's op mijn tumblr profiel kan plaatsen? wanneer ik er meerdere op plaats verdwijnen de andere

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk kun je er maar 15 per pagina plaatsen, en verdwijnt de rest naar pagina 2. Kijk eens waar het knopje of pijltje volgende pagina zit bij je layout, of voeg eens /page/2 toe achter de .com in de adresbalk. Zie je dan wel je oude foto's?
Ritsuka
10 jaar geleden
15 is het maximaal instelbare aantal postst op je pagina. Andere berichten verdwijnen vanzelf naar het archief. Op je pagina staat een archiefknop. Als je hier op klikt vind je de oudere posts vanzelf terug