Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je iemand blokkeert op FB kan jij dan nog steeds op zijn site gaan kijken?

Het feit dat jij de macht in handen hebt kan je bij hem gaan piepen maar hij niet bij jou ,hoe zit dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Amadea
10 jaar geleden
Wat heeft Facebook te maken met iemands persoonlijke website?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neen. Geblokkeerd is zowel voor jou als voor hem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea,ik heb het over zijn FB account,niet zijn privé ,schei uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
AninVe als ik jou FB blokkeer kan ik wel bij jou kijken en jij niet bij mij ik heb het net gecheckt
Amadea
10 jaar geleden
Waarom heb jij het dan over "macht over zijn site"? Iemands facebook-account kunnen raadplegen geeft helemaal geen macht. Je kunt alleen lezen wat de persoon schrijft, en daar eventueel op reageren. Niets meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea, ik bedoel dat als ik iemand blokkeer, ik stiekem zijn FB kan raadplegen
degene kan mij niet vinden en is daardoor niet in staat bij mij te kijken alleen als hij via een ander account kijkt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het een persoon is die veel dingen op zijn profiel openbaar heeft, kan je altijd nog uitloggen om te 'piepen', haha.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als met site profiel bedoeld is dan neen.

Als je ze blokkeert kunnen ze niets van jou zien en vice versa.

Je kan echter de blokkering opheffen om weer bij deze persoon te gaan 'piepen' om na verloop van tijd die echter weer op de blokker lijst te zetten.

Echter moet je wel wachten tot de deblokkeer timer is afgelopen dus in die tijd kan de andere persoon ook op jou profiel weer alles zien wat je hebt vrijgegeven voor het publiek dat niet bevriend met jou of met je vrienden is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding