Hoe wijzig ik mijn Geboortedatum op Facebook?

Een paar jaar geleden moest je om lid te zijn van Facebook minimaal 16 zijn. Ik heb toen dus een geboortedatum van 16 gedaan. Nu wil ik dit graag goed instellen, maar Facebook blijft zeggen dat ik een paar dagen moet wachten tot ik dit kan wijzigen. Het is nu al veel langer dan een paar dagen en ik kan nog niets veranderen. Wat moet ik nu doen? Kan dit worden opgelost?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan je een screenshot o.i.d. toevoegen? Wellicht verduidelijkt dat het een en ander :)

Antwoorden (1)

klik op je eigen naam (naast het vakje startpagina)
-->klik op informatie bijwerken
-->algemene gegevens bewerken

en daar kun je je geb. datum aanpassen

Zo moet het lukken ,succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is soort van "bevroren". Heb je de extra info wel gelezen??