Een vriendin van me op Facebook beweert dat ze ineens ongeveer 50 vrienden bij had zonder dat ze daar zelf om gevraagd/toestemming voor had gegeven?

Blijkbaar waren er van de ene op de andere dag 50 mensen toegevoegd zonder dat zij daarover vriendschapsverzoeken had gekregen of zelf had gedaan. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Misschien heeft iemand anders dit op haar account gedaan, anders is het nagenoeg onmogelijk, behalve als er een bug zit in het systeem. Die is mij in ieder geval niet bekend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan niet, tenzij zij ze tóch zelf heeft toegevoegd, of iemand anders een heleboel vriendenuitnodigingen heeft geaccepteerd, of een heleboel vrienden heeft toegevoegd. Dit kan alleen als diegene haar wachtwoord heeft, of je vriendin ergens op een openbare PC was ingelogd en vergat uit te loggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien heeft ze een applicatie aangeklikt en zonder goed te lezen daardoor toestemming gegeven,

Toegevoegd na 41 seconden:
het kan ook zijn door middel van een spelletje of bijv 'vraag je vrienden applicatie'