Hoe verwijder ik mijn Vine account?

Mijn vine account was gekoppeld aan mijn twitter account die ik inmiddels al 4 maanden niet meer heb. Dus kom ik niet meer in mijn vine account. Heeft iemand enig idee hoe ik het kan verwijderen want er staan video's van mij erop die ik niet zo fijn vindt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Altijd uitkijken met het online zetten van video's......
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar ben ik wel een beetje te laat voor.. Daarom zoek ik nu een oplossing. Maar het lukt niet!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, daar kan ik je helaas niet mee helpen.

Antwoorden (1)

Hai,

Er is geen directe weg om je Vine account te deactiveren.

Om een account te verwijderen moet je via http://vine.co/support een ''verzoek'' indienen om je account te deactiveren.

Dus je moet naar ''Request account deletation''

Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Je moet niet naar Request account deletation.
Je moet 't formuliertje invullen en dan kies je bij Regarding Account
Deletation en als het goed is krijg je binnen een paar dagen een antwoord/gedeactiveerde account