Post van onbekende naar een vriend is te zien op mijn facebook nieuwsoverzicht. Hoe is dit te veranderen?

Ik krijg post van onbekenden en vrienden naar een vriend van me allemaal te zien op mijn nieuwsoverzicht. Hierdoor wordt de lijst wel erg lang.
En het boeit me niet wie een vriend van me feliciteerd of een berichtje stuurt.
Toen ik een anroid-telefoon had was dit niet. Nu op mijn Nokia (windows 8) wel. Zeer irritant.
Wie o wie weet hoe ik dit kan veranderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Helaas kan ik hier geen oplossing voor vinden. Facebook zelf heeft dit te zeggen:

Het kan zijn dat je berichten in je nieuwsoverzicht ziet van personen met wie je niet bevriend bent wanneer vrienden van jou dat bericht leuk vonden of erop hebben gereageerd. We laten alleen iemands berichten zien als de privacyinstelling voor deze berichten is ingesteld op Openbaar (iedereen) of Vrienden van vrienden.

Ik heb hier ook last van en vond dat ik je moest melden dat er geen oplossing is zodat je niet blijft zoeken.

Met vriendelijke groet,
AJ
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm dat is jammer...

Andere antwoorden (1)

Er is inderdaad geen mogelijkheid denk ik.
Wat je wel kan doen is op de startpagina helemaal bovenaan rechts van het nieuwsoverzicht (onder de plaats waar je statussen kunt posten) kiezen tussen de knop "sorteren" en de knop "meest recent". Dan kan je kiezen om alleen het belangrijkste nieuws te zien.