Waarom doet social media het, als internet het niet doet?

Internet vliegt er hier bijna elke seconde van de dag uit. Het is een wonder te noemen als we wel kunnen surfen op het web, laat staan down/uploaden. Maar, het rare is, Twitter/Facebook blijven werken.

Dus de vraag is nu. Hoe kan het dat deze social media wel blijft werken?

Dit heb ik bij meerdere providers gehad, dus het opnoemen waar ik zit lijkt me niet nodig. Zeker omdat ze weigeren mij te helpen/vragen beantwoorden. Dus ik moet het eventjes vragen of anderen t ook hebben en weten waarom t gebeurt? Echt niks anders doet het namelijk.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als internet niet werkt, werkt Twitter en Facebook ook niet online. Das een feit.
Echter bestaat bij twitter en facebook, (enkel als app, de browser pagina zou je niet kunnen laden) De mogelijkheid om gewon te posten, het daadwerkelijke online brengen kan pas met een internet verbinding.
Je schrijft dat er af en toe enkele seconden internet is, dat zal genoeg zijn om je post online te zetten.