Kan iemand die mij niet volgt mijn antwoorden op zijn tweets wel lezen?

Iedereen (kan als het goed is) op twitter al mijn Tweets lezen. Als ik nu reageer op iemand zijn Tweet (hij volgt mij niet, ik hem wel) en ik klik op die tweet, zie ik mijn reactie er tussen staan (dit is als ik ingelogd ben). Als ik uitlog zie ik die van andere wel staan, maar die van mij ook niet. Ook als mijn vriendin inlogt en naar die tweet kijkt zie ze die van andere wel maar die van mij niet,,, Wat is er fout ingesteld? Hoe kan ik dit voorkomen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan zijn omdat onder die tweet slechts een beperkt aantal reacties worden gezet. Reageer jij bijvoorbeeld op een tweet van de populairste twitteraar (volgens mij Katy Perry op 't moment), dan komt daar slechts een selectie van de populairste reacties onder te staan, omdat op elk bericht van haar wel honderden mensen reageren.
Je eigen tweet zie je sowieso altijd als je zelf bent ingelogd.

Antwoorden (1)

Dat ligt eraan of je tweetprivacy hebt ingeschakeld ( Instellingen > Beveiliging en privacy > Privacy > Tweetprivacy). Als je dat hebt ingeschakeld kunnen alleen de door jou goedgekeurde volgers je tweets lezen. Mensen die jou dan niet volgen, kunnen jou tweets niet lezen. Dus als je het via je eigen computer bekijkt, kan je je eigen tweets wel lezen. Maar als je op het account van je vriendin gaat, en ze volgt je niet, dan kun je je eigen tweets niet zien.