hoe laat je bv. een rooster in een facebook status zien?

ik wil in mijn status op facebook mijn rooster laten zien, maar weet niet hoe dat moet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Maak een printscreen van je rooster van je schoolwebsite, en als je via papier hebt. maak dan een foto met je smartphone of foto camera en zet hem over op de computer. met je printscreen ga je naar PAINT, je doet ctrl V. Eventueel snijd je de rest eruit behalve je rooster dan. Je slaat hem dan op in je afbeeldingen, dan ga je naar facebook. klik op status en er staat foto invoegen. dan klik je je rooster aan. klaar is kees

Toegevoegd na 38 seconden:
met je smartphone kan je natuurlijk rechtstreeks al naar facebook uploaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
tnx

Andere antwoorden (1)

maak er een foto van of via printscreen (ff op google kijken hoe je dat precies moet doen), en dan als foto in je status zetten.