Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

sinds Hotmail Outlook geworden is en de koppeling tussen je verschillende mailadressen weg is heb ik een probleem. wat kan ik doen ?

ik heb één hoofd Emailadres waar ik mee inlog. ik kan niet meer switchen naar m'n tweede adres. ik kan met dit tweede adres ook niet inloggen. dan krijg ik het bericht "dit wachtwoord is niet juist". ik zou graag van mijn tweede Emailadres het hoofd Emailadres maken. dat gebruik ik het meeste en het andere ( nu hoofd Emailadres ) zou ik dan niet meer gebruiken. wat moet ik hiervoor doen ? kan iemand mij hiermee helpen. alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
807

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Vanwege veiligheid heeft Microsoft deze optie helaas weggehaald, jammer want het was zo handig...
Switchen naar account gaat dus niet meer, maar je kan wel meerdere accounts open zetten door elk account in een andere browser de openen ;)

Toegevoegd na 3 minuten:
Wanneer je je wachtwoord kwijt bent kan je die aanvragen/resetten via een ander opgegeven account
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding