Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In de adresbalk zie ik vaak de volgende tekens : #! Bijvoorbeeld : http://www.facebook.com/#!/. Vaak werken bepaalde opties dan niet. Wat is dit?

In Facebook werken dan bepaalde opties vaak niet. Ik kan geen berichten openen enz. Klik ik op vernieuwen, dan zijn de tekens weg en werkt alles weer naar behoren. Dit heb ik net sinds een paar weken. Is dit een virus? Heeft iemand anders dit misschien ook een keer gezien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
846

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is een hashbang. Dat zorgt er technisch voor dat de pagina niet helemaal opnieuw geladen hoeft te worden als je ergens op klikt. Dit is zeker geen virus.
Het klopt dat facebook dit gebruikt.
Wat je kan proberen is je browser te updaten of een andere (modernere) browser te gebruiken zoals bijvoorbeeld Google Chrome.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Persoonlijk heb ik hier geen last van. Wel kan het zijn dat Facebook die code gebruikt om aan te geven dat er een error is.

Gebeurt dit bij meerdere sites? en wanneer verschijnen de tekens aangezien het raar zou zijn als je ze zelf intypt..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat er dat Facebook een fout heeft gemaakt en dat laten ze zien in de balk bij de url. Gebeurt het iedere keer dat je Facebook opent of alleen wanneer je een zwakke internetverbinding hebt ofzo? Ik denk dat het verder geen kwaad kan of een virus is. Wel kan het natuurlijk geen kwaad om een volledige systeem scan te doen met je pc;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding